註冊 登錄
用戶名 密碼



發新話題發佈投票
打印

【台灣美食大集合】(最新分享#1012, 1013, 共152篇圖文分享,總目錄在#1,434,791)

本主題由 c0ldheart 於 2014-3-10 11:30 AM 打開

十:寧夏夜市爆餡紅豆餅

[隱藏]
十:寧夏夜市爆餡紅豆餅


就係佢啦, 排晒長龍,
起碼要等十五分鐘~~


睇下師傅密密做, 冇停手架....


剛烤好的、待烤的,排得齊齊整整....
有紅豆、芝麻、起司(芝士)、奶油等等口味...


下蛋漿的速度和準繩度都好高,
從沒失手~


看到紅豆餡有幾多吧?
根本就是紅豆小山一樣~~~


好心急呀......


嘩!!!! 一咬開~~ 香濃的紅豆餡都要跌出來了~~
個人口味覺得有點偏甜,
而且會比較喜歡餅皮比手上這個厚一點點,
才會有多一點蛋香, 再搭配裡面的餡料,
口味會更有層次。
不過嗜甜嗜紅豆的朋友, 應該會覺得剛剛好吧。


朋友買的是芝麻餡,
也是一咬開就全都劑出來了~
根本就像在吃芝麻糊一樣~~



@ALL PHOTOS BY NCSCTT
@ALL RIGHTS RESERVED

 


[ 本帖最後由 ncsctt 於 2011-5-2 03:47 PM 編輯 ]



實用相關搜尋: Spa

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

引用:
原帖由 ncsctt 於 2011-5-2 03:41 PM 發表
十:寧夏夜市爆餡紅豆餅


就係佢啦, 排晒長龍,
起碼要等十五分鐘~~


睇下師傅密密做, 冇停手架....
http://farm6.static.flickr.com/5230 ...
終於有更新 !! 個紅豆同芝麻餅餡多到變態啊!! 心思思下次要去寧夏

咁好既post 版主可唔可以置頂 ! 如果唔係好快又沉底 =.=






TOP

引用:
原帖由 雲尼斯達萊 於 2011-5-4 11:51 PM 發表
阿桐阿寶四神湯

在民生西路同承德路交界,果度有條四方形天橋

我去過幾次,未見過香港人,主要當地人去食
謝謝推介~
冬天響台灣時就特別鍾意四神湯同薑母鴨~~

我舊年十月尾去寧夏夜市,
真係唔多覺有香港人...



實用相關搜尋: Spa 香港

TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 小柯南 於 2011-5-5 12:46 AM 發表

終於有更新 !! 個紅豆同芝麻餅餡多到變態啊!! 心思思下次要去寧夏

咁好既post 版主可唔可以置頂 ! 如果唔係好快又沉底 =.=
係, 真係好多餡, 攪到一咬落去就唧晒出o黎,
所以買番飯店食會冇咁狼狽
我自己都係鍾意餅皮多番少少,
唔駛o的餡o既味蓋過晒蛋皮應有o的蛋香.....

至於置頂... 體諒下版主啦,
因為唔可以太多文置頂o架....
(而且置o左頂都唔一定有人睇架, 你明啦)
我唯有勤o的去台灣勤o的 post 相等佢唔好沉底囉

[ 本帖最後由 ncsctt 於 2011-5-5 01:03 AM 編輯 ]



實用相關搜尋: Spa

TOP

引用:
原帖由 ncsctt 於 2011-5-5 12:55 AM 發表


係, 真係好多餡, 攪到一咬落去就唧晒出o黎,
所以買番飯店食會冇咁狼狽
我自己都係鍾意餅皮多番少少,
唔駛o的餡o既味蓋過晒蛋皮應有o的蛋香.....

至於置頂... 體諒下版主啦,
因為唔可以太多文 ...
多謝樓主無私嘅分享   我數日後會跟團去台北四天 , 現正努力睇post , 嗰團有三餐不包 , 第一餐相信要喺 ''師大夜市 '' 揾食 ; 第二和第三餐要在 ''士林夜市'' , 請問有咩好介紹 ; 另有沒有啲手信喺一定要買 , 先行在此謝謝樓主



實用相關搜尋: Spa
不可含怒到日落 , 原諒別人 , 放過自己 .
多一點欣賞 , 少一點挑剔 , 多一分鼓勵 , 就少一分批評 .
人之所以快樂 , 不是得到的多 , 而是計較的少 .

TOP

剛剛一鼓作氣看完....

覺得好餓喔....



實用相關搜尋: Spa

TOP

引用:
原帖由 ncsctt 於 2011-5-2 03:41 PM 發表
十:寧夏夜市爆餡紅豆餅


就係佢啦, 排晒長龍,
起碼要等十五分鐘~~


睇下師傅密密做, 冇停手架....
http://farm6.static.flickr.com/5230 ...
嘩 !簡直殺死人 ,紅豆係我至愛 ,而老伴鍾倩黑芝麻 ,兩樣都.......Yummy !Yummy! 下次去一定要食呀!多謝樓主分享!!!






上斜要鬥快 !!! 落斜就鬥慢 !!!

TOP

引用:
原帖由 joey321 於 2011-5-6 01:26 AM 發表
多謝樓主無私嘅分享   我數日後會跟團去台北四天 , 現正努力睇post , 嗰團有三餐不包 , 第一餐相信要喺 ''師大夜市 '' 揾食 ; 第二和第三餐要在 ''士林夜市'' , 請問有咩好介紹  ...
唔駛客氣~
先預祝你旅途愉快~

講真, 比起十幾年前第一次去士林夜市 (仲係鐵皮屋年代),
論小食水準, 有大不如前之感 (特別係室內果邊)......
不過如果係第一次去台北,
士林確係個值得"到此一遊"o既地方,
感受一下果種氣氛都唔錯o既。
師大也不錯, 小食平, 水準平均。
但齋係講小食水準, 我個人意見會排寧夏第一, 饒河第二。
不過台北仲有唔少夜市未去過,
希望第日有機會去。


至於手信, 台灣嘛, 港人最"大路"又最 hit o既手信不外係 鳳梨酥、豬肉紙、雞蛋布甸等等。
你跟團, 好可能會俾人帶去買珍珠、貔貅、茶葉囉......
跟團彈性較少, 所以未必可以抽身去買 佳德 鳳梨酥....
如果你住得近台北車站o既, 地下街o既 李儀 水準都唔錯o既。

[ 本帖最後由 ncsctt 於 2011-5-6 10:09 AM 編輯 ]



實用相關搜尋: Spa

TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 ForUs 於 2011-5-6 03:24 AM 發表
剛剛一鼓作氣看完....

覺得好餓喔....
我自己再睇一次都會覺得肚餓同埋好想再去食o架~~

多謝你一氣過睇晒~~
亦要多謝其他參與 post 相o既版友呢.....



實用相關搜尋: Spa

TOP

其實晴光市場亦有個爆哂料既紅豆餅,而且只賣@NT$10… 不過就冇芝麻口味,反而有蘿蔔絲口味,咸咸香香亦好正!

不過晴光市場就唔係一般遊客會搵到既地方嚕…






實用相關搜尋: Spa
用狂草寫雲門  用蜂炮築一座城

台北市新旅店名單 [Updated: 11 Feb 2014]

TOP

引用:
原帖由 camcamde 於 2011-5-6 09:47 AM 發表



嘩 !簡直殺死人 ,紅豆係我至愛 ,而老伴鍾倩黑芝麻 ,兩樣都.......Yummy !Yummy! 下次去一定要食呀!多謝樓主分享!!!
寧夏夜市真係幾值得去....
條街唔長, 但有好多"古早味"小攤, 亦多當地人,
至於果檔紅豆餅係好多人排隊~
唔難搵~

響寧夏夜市食飽飽之後,
仲可以慢慢行去 家樂福 買下手信(近民權西路捷運站)。
http://maps.google.com.tw/maps?f ... 2,0.009302&z=17

[ 本帖最後由 ncsctt 於 2011-5-6 10:29 AM 編輯 ]



實用相關搜尋: Spa google

TOP

引用:
原帖由 c0ldheart 於 2011-5-6 10:14 AM 發表
其實晴光市場亦有個爆哂料既紅豆餅,而且只賣@NT$10… 不過就冇芝麻口味,反而有蘿蔔絲口味,咸咸香香亦好正!

不過晴光市場就唔係一般遊客會搵到既地方嚕…



http://n2.hk/d/images/r10/androidD ...
NT$10 真係抵喎

而隨住大路o既台北景點被攻陷,
我地呢一類型都係時候轉下去「唔係一般遊客會搵到既地方」.....

[ 本帖最後由 ncsctt 於 2011-5-6 11:00 AM 編輯 ]







TOP

多謝樓主用心分享  


實用相關搜尋: Spa
tvvt

TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 ncsctt 於 2011-5-6 09:58 AM 發表


唔駛客氣~
先預祝你旅途愉快~

講真, 比起十幾年前第一次去士林夜市 (仲係鐵皮屋年代),
論小食水準, 有大不如前之感 (特別係室內果邊)......
不過如果係第一次去台北,
士林確係個值得"到此一遊 ...
多謝樓主嘅回覆 , 見樓主提及寧夏夜市好過士林夜市 , 又其是講啲爆餡紅豆餅 , 真喺流晒口水 , 請問如果我不去士林夜市改去寧夏夜市 , 如搭的士去車程需時幾多 ? 另住深坑假日酒店或深坑福容飯店又近不近台北車站呢 ? 另有一版友講及彰化 " 鳳梨穌 " 好好食和另一版友講宜蘭奕順軒嘅 " 桂圓蛋糕 " , 我想買來做手信 , 咁我跟團又可不可以買到呢 ? 另樓主講嘅豬肉紙要去那裹買 ? 好多問題不好意思呀   麻煩樓主覆我呀



實用相關搜尋: Spa 酒店
不可含怒到日落 , 原諒別人 , 放過自己 .
多一點欣賞 , 少一點挑剔 , 多一分鼓勵 , 就少一分批評 .
人之所以快樂 , 不是得到的多 , 而是計較的少 .

TOP

伸延閱讀
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。


Copyright©2003- Discuss.com.hk Limited. All Right Reserved.
版權所有,不得轉載。

10.0.1.5