查看完整版本 : 想請教球例

joe_lui 2018-7-20 02:33 AM

想請教球例

[url]https://www.youtube.com/watch?v=aDhTeLWJBxI[/url]

14:40
傅家俊求失碌架後,對手是否可叫傅打多一Q?

點解對手又可以打藍波當紅波?咩條件下先可以咁做?

謝謝

不文泰山 2018-7-20 02:54 AM

[quote]原帖由 [i]joe_lui[/i] 於 2018-7-20 02:33 AM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=484077431&ptid=27590226][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=aDhTeLWJBxI]https://www.youtube.com/watch?v=aDhTeLWJBxI[/url]

14:40
傅家俊求失碌架後,對手是否可叫傅打多一Q?

點解對手又可以打藍波當紅波?咩條件下先可以咁做?

謝謝 ... [/quote]

1. 可以叫傅打多一Q,但因為容易,所以唔比傅打.
2. 因為球證判咗free ball就可以揀一隻顏色波代替紅波,
  但唔可以將哩隻代替嘅顏色波用嚟set碌架.

如有錯漏請其他師兄代為補充:loveliness:

[[i] 本帖最後由 不文泰山 於 2018-7-20 03:01 AM 編輯 [/i]]

joe_lui 2018-7-20 04:45 AM

[quote]原帖由 [i]不文泰山[/i] 於 2018-7-20 02:54 AM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=484077695&ptid=27590226][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]


1. 可以叫傅打多一Q,但因為容易,所以唔比傅打.
2. 因為球證判咗free ball就可以揀一隻顏色波代替紅波,
  但唔可以將哩隻代替嘅顏色波用嚟set碌架.

如有錯漏請其他師兄代為補充:loveliness: ... [/quote]
咁其實係因為判咗FREE BALL,先吾使比傅打多一CUE,因可以自己食COLOR BALL當紅波?
點先判FREE BALL?係救吾到波之後又係SNOOKER就可以FREE BALL 當紅波?
咁如果枱面冇晒紅波呢?咁FREE咩色?

謝謝

[[i] 本帖最後由 joe_lui 於 2018-7-20 04:50 AM 編輯 [/i]]

sang_0108 2018-7-21 07:11 AM

10. 在犯規後被障礙 Snookered After a Foul
在犯規後如母球被障礙,裁判應叫自由球〔free ball〕(參考第2 章16 條)

第2 章16 條 :

16. 障礙球 Snookered
障礙球是指母球被其他非目標球全部或部份所妨礙而無法直接打擊的情況,
若任何目標球其最極端的兩邊緣未被其他球妨礙而皆能被直接打擊到時則不算障礙球。

likahokeith 2018-7-21 10:11 AM

[quote]原帖由 [i]joe_lui[/i] 於 2018-7-20 04:45 AM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=484078504&ptid=27590226][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]

咁其實係因為判咗FREE BALL,先吾使比傅打多一CUE,因可以自己食COLOR BALL當紅波?
點先判FREE BALL?係救吾到波之後又係SNOOKER就可以FREE BALL 當紅波?
咁如果枱面冇晒紅波呢?咁FREE咩色?

謝謝 ... [/quote]

我唔明白「枱面冇晒紅波」係咩意思.
曾經見過有幾次球手因枱面形勢而放棄Free ball而俾番對手打.

sang_0108 2018-7-21 06:47 PM

[quote]原帖由 [i]joe_lui[/i] 於 2018-7-20 04:45 AM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=484078504&ptid=27590226][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]

咁其實係因為判咗FREE BALL,先吾使比傅打多一CUE,因可以自己食COLOR BALL當紅波?
點先判FREE BALL?係救吾到波之後又係SNOOKER就可以FREE BALL 當紅波?
咁如果枱面冇晒紅波呢?咁FREE咩色?

謝謝 ... [/quote]


佢應該想問,打完紅波,到黃波時,如遇相近情況,應該可以點free。
樓主,如果你是這意思,當時就可打其他顏色波當黃波,打入之後,下cue仍要打原來黃波。

joe_lui 2018-7-23 02:57 AM

[quote]原帖由 [i]sang_0108[/i] 於 2018-7-21 06:47 PM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=484166331&ptid=27590226][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]



佢應該想問,打完紅波,到黃波時,如遇相近情況,應該可以點free。
樓主,如果你是這意思,當時就可打其他顏色波當黃波,打入之後,下cue仍要打原來黃波。 ... [/quote]
依。。。咁如果得返PINK黑,咁啱又係SNOOKER,咁嘛可FREE 黑柴當PINK,入咗又食回PINK,再食黑柴。。6+6+7=19度,吾錯喎 。

sang_0108 2018-7-23 05:58 AM

[quote]原帖由 [i]joe_lui[/i] 於 2018-7-23 02:57 AM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=484242434&ptid=27590226][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]

依。。。咁如果得返PINK黑,咁啱又係SNOOKER,咁嘛可FREE 黑柴當PINK,入咗又食回PINK,再食黑柴。。6+6+7=19度,吾錯喎 。 [/quote]


如果冇記錯,正常free ball係唔可以用來set snooker,但打剩pink黑,係可以free黑波來set snooker。
頁: [1]
查看完整版本: 想請教球例