查看完整版本 : 有個奇怪嘅問題想問下大家

timlee673 2019-3-13 09:42 AM

有個奇怪嘅問題想問下大家

如果個波打落去跳起左,另外一個桌球手擺咗支Q係個枱邊(垂直動落地靠住枱邊),個波撞起咗打中佢支Q返返去枱面度,咁樣算唔算出界?

[[i] 本帖最後由 timlee673 於 2019-3-13 09:56 AM 編輯 [/i]]

ansonliwb 2019-3-13 11:58 AM

首先,根本唔应该有支que 係枱边,你的情况球例都答唔到

timlee673 2019-3-13 12:10 PM

係對手企左係枱邊(手揸住支Q)!

annachow06 2019-3-13 12:33 PM

個波一離枱就foul啦:smile_30:

timlee673 2019-3-13 12:39 PM

[quote]原帖由 [i]annachow06[/i] 於 2019-3-13 12:33 PM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496173349&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]
個波一離枱就foul啦:smile_30: [/quote]
沒有離開枱邊!假如在木匾上行走又如何呢?

klaukc 2019-3-13 01:41 PM

[quote]原帖由 timlee673 於 2019-3-13 12:39 PM 發表 

沒有離開枱邊!假如在木匾上行走又如何呢? [/quote]

留意最後一cue
[url]https://youtu.be/bXRAXf8ENRY[/url]

[[i] 本帖最後由 klaukc 於 2019-3-13 01:42 PM 編輯 [/i]]

timlee673 2019-3-13 01:47 PM

[quote]原帖由 [i]klaukc[/i] 於 2019-3-13 01:41 PM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496176253&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]


留意最後一cue
https://youtu.be/bXRAXf8ENRY [/quote]
咁即個波無出枱面係冇犯規?

[[i] 本帖最後由 timlee673 於 2019-3-13 01:55 PM 編輯 [/i]]

物流小魔仔 2019-3-14 07:08 PM

上面呢球都唔夠Alan Mcmanus果球咁好笑(d人d反應)

嫣火~ 2019-3-14 08:05 PM

[quote]原帖由 [i]klaukc[/i] 於 2019-3-13 01:41 PM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496176253&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]


留意最後一cue
https://youtu.be/bXRAXf8ENRY [/quote]


最後果cue充分顯示球手嘅風度

andy147 2019-3-15 02:47 PM

如果撞左去球證到,然後入左,計唔計?

timlee673 2019-3-15 02:49 PM

[quote]原帖由 [i]andy147[/i] 於 2019-3-15 02:47 PM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496276850&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]
如果撞左去球證到,然後入左,計唔計? [/quote]
我諗只要個波未跌落地都計!我估同足球計法一樣

andy147 2019-3-15 05:22 PM

[quote]原帖由 [i]timlee673[/i] 於 2019-3-15 02:49 PM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496276960&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]

我諗只要個波未跌落地都計!我估同足球計法一樣 [/quote]


足球如果空中出左界,就出左界架啦~ 😆

vchiu30 2019-3-19 07:29 AM

不如問下個波跌落地再彈返上枱面算唔算foul

sang_0108 2019-3-19 06:40 PM

[quote]原帖由 [i]vchiu30[/i] 於 2019-3-19 07:29 AM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496454042&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]
不如問下個波跌落地再彈返上枱面算唔算foul [/quote]
以桌球的質地,跌咗落地會彈翻上枱,應該冇可能,彈埋牆再落翻枱可能有機會。
一般離開咗咕邊,如果轆得翻落枱面,係唔算犯規。

BARBENDER1203 2019-3-20 11:19 AM

反而諗到另一個問題: 假設A與B對戰, 枱面有白波、只一個紅和 6 COLOURS (共35 分), 而A領先32分。


如果A刻意轟隻紅出枱, 用4分罰分的代價就成功消滅左隻紅波...  咁樣超分是否合法? 球例有冇條歀保障 B ?

[[i] 本帖最後由 BARBENDER1203 於 2019-3-20 11:20 AM 編輯 [/i]]

timlee673 2019-3-20 11:25 AM

[quote]原帖由 [i]BARBENDER1203[/i] 於 2019-3-20 11:19 AM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496508532&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]
反而諗到另一個問題: 假設A與B對戰, 枱面有白波、只一個紅和 6 COLOURS (共35 分), 而A領先32分。


如果A刻意轟隻紅出枱, 用4分罰分的代價就成功消滅左隻紅波...  咁樣超分是否合法? 球例有冇條歀保障 B ? ... [/quote]
要打一隻波打出枱出邊都唔係一件容易嘅事!況且領先咁多分都唔需要做呢啲嘢啦

KuENxMac 2019-3-20 12:03 PM

[quote]原帖由 [i]BARBENDER1203[/i] 於 2019-3-20 11:19 AM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496508532&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]
反而諗到另一個問題: 假設A與B對戰, 枱面有白波、只一個紅和 6 COLOURS (共35 分), 而A領先32分。


如果A刻意轟隻紅出枱, 用4分罰分的代價就成功消滅左隻紅波...  咁樣超分是否合法? 球例有冇條歀保障 B ? ... [/quote]
唔清楚 不過桌球咁有風度既運動 應該無咩人會咁做

BARBENDER1203 2019-3-20 12:13 PM

[quote]原帖由 [i]KuENxMac[/i] 於 2019-3-20 12:03 PM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496510797&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]

唔清楚 不過桌球咁有風度既運動 應該無咩人會咁做 [/quote]
哈哈, 咁梗係啦
當係一項奇難雜症咁研究一下啫:smile_o05:

BARBENDER1203 2019-3-20 12:29 PM

[quote]原帖由 [i]BARBENDER1203[/i] 於 2019-3-20 12:13 PM 發表 [url=https://www.discuss.com.hk/redirect.php?goto=findpost&pid=496511312&ptid=28090451][img]https://www.discuss.com.hk/images/common/back.gif[/img][/url]

哈哈, 咁梗係啦
當係一項奇難雜症咁研究一下啫:smile_o05: [/quote]
講開又講, 其實WORLD SNOOKER每隔一段時間會按需要輕微修訂球例,為的是堵塞漏洞或免除灰色地帶...... 以下是GOOGLE所得的2011年修訂內容和解釋:
[url]https://www.prosnookerblog.com/2011/07/01/snooker-rule-changes-explained-by-referee-andy-yates/[/url]

有關TABLE TIME誰屬的一段, 都幾係繁文縟節吓 (出發點同銀行的修訂條文相似)

鐘定櫻 2019-3-20 03:47 PM

個波出枱面係冇犯規,但接觸到其他野 / 停左係枱外就foul
頁: [1]
查看完整版本: 有個奇怪嘅問題想問下大家