查看完整版本 : 我寧願係宅男(I'd rather be an otaku)

edwardlopofung 2023-1-22 19:42

其實我覺得港女好有幽默感,佢哋嘅幽默度,佢哋敢認第二,冇人敢認第一,佢哋一係要個男人有好多樓先會嫁畀佢,但同時個男人又唔可以留喺屋企太耐喎!因為佢哋唔中意宅男,咁佢哋最中意嘅男人應該係嗰啲有樓但唔喺屋企住,唔成日返屋企嘅人,佢哋愛上一個不回家的人,等待一扇不開啟的門,佢哋中意嘅男人嘅口頭禪係「我買樓唔住架!我間間都攞嚟炒架咋!我瞓街架我!」我勸佢哋不如買其他嘢好過啦!總之買乜都得!仲有用!又要買樓又唔畀人留耐啲,有咩用啊?買樓唔住,嘥哂啲錢!啲港女咁醒目,買本書睇,吸收吓啲知識,仲啱佢哋!

In fact, I think Hong Kong women have a great sense of humor. Their level of humor, they dare to admit that they are second, and no one dares to admit that they are first. They either need a man with a lot of houses to marry him, but at the same time a man can't stay at home for too long! Because they don't like otaku, then their favorite men should be those who own houses but don't live at home, and don't go home often. They love someone who doesn't come home and wait for a door that doesn't open.The mantra of their favorite men is "I will buy many houses but I don't live in them! Every house I buy I do it for speculation! I slept on the street!” I advise them that it is better to buy other things! In short, you can buy anything! It is still useful! What is the use of buying a house and not staying for a longer time? It's a waste of money to buy a house and not live in it! Those Hong Kong women are so smart, buy a book to read and absorb knowledge, it is more suitable for them!

Tatsächlich denke ich, dass Frauen aus Hongkong einen großartigen Sinn für Humor haben. Aufgrund ihres Humors wagen sie zuzugeben, dass sie die Zweiten sind, und niemand wagt zuzugeben, dass sie die Ersten sind. Sie brauchen entweder einen Mann mit vielen Häusern, um ihn zu heiraten, aber gleichzeitig kann ein Mann nicht zu lange zu Hause bleiben! Weil sie Otaku nicht mögen, sollten ihre Lieblingsmänner diejenigen sein, die ein Haus besitzen, aber nicht zu Hause leben und nicht oft nach Hause gehen. Das Mantra ihrer Lieblingsmänner lautet: „Ich werde viele Häuser kaufen, aber ich wohne nicht darin! Jedes Haus, das ich kaufe, tue ich aus Spekulationsgründen! Ich habe auf der Straße geschlafen!“ Ich rate ihnen, dass es besser ist, andere Dinge zu kaufen! Kurz gesagt, Sie können alles kaufen! Es ist immer noch nützlich! Was nützt es, ein Haus zu kaufen und nicht länger zu bleiben? Ein Haus zu kaufen ist keine Geldverschwendung Diese Hongkonger Frauen sind so schlau, kaufen Sie ein Buch, um zu lesen und Wissen aufzunehmen, es ist besser für sie geeignet!

[[i] 本帖最後由 edwardlopofung 於 2023-2-4 19:24 編輯 [/i]]
頁: [1]
查看完整版本: 我寧願係宅男(I'd rather be an otaku)