Board logo

標題: 渣男偷吃26女 超正外商女主管為他懷孕染性病(含4女照片) [打印本頁]

作者: 永治    時間: 2021-1-13 03:58 PM

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深信陳的眼中只有她一個女人,絕不可能劈腿偷吃,更不可能是有老婆、小孩的人夫。

直到看完證據,K小姐才意識到自己是小三。K小姐告訴本刊,她與陳翰洋從2018年交往,她還答應陳的求婚,挑了鑽戒、婚紗,不過,只要說到見父母,陳就會搬出各種理由拖延。

後來,K小姐發現懷孕,開心地拍下寶寶的超音波照片傳給陳,他卻只回:「還好嗎?我今天精神好差。」之後聯繫頻率大幅降低。最終K小姐在陳的強烈要求下墮胎,而在醫療過程還被檢查出感染一種以上的性病。

為此,K小姐質問陳翰洋,不料陳卻當場失控暴怒,還反批K不應該質疑他,甚至取消2人婚約。K小姐告訴本刊,陳有次來住處找她,哭著說他對不起小孩,之後說想回家「沉澱情緒」,要K小姐用APP幫他叫車,後來她從APP定位紀錄發現,陳根本沒回家,而是去了信義區某間高檔飯店。事後經比對,才知他與在附近服務的刑事局女警官P小姐幽會。



K小姐(外商女主管)




P小姐(女警官)


M小姐(醫護人員)


Q小姐


https://tw.news.yahoo.com/渣男偷吃26女2-偽單身求婚挑鑽戒-超正外商女主管為他懷孕染性病-215857860.html

圖片附件: 2.jpg (2021-1-13 03:58 PM, 127.54 KB) / 該附件被下載次數 3
https://www.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12002514



圖片附件: 3.jpg (2021-1-13 03:58 PM, 54 KB) / 該附件被下載次數 3
https://www.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12002515



圖片附件: 20210112102430-0320d7b3e74f4d2d940b0a04cbb6c0b6-tablet.jpg (2021-1-13 03:58 PM, 358.2 KB) / 該附件被下載次數 3
https://www.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12002516



圖片附件: 20210112102419-0e249861b07fbf770e6a8dcf7cc96729-tablet.jpg (2021-1-13 03:58 PM, 181.59 KB) / 該附件被下載次數 3
https://www.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12002517



圖片附件: 20210112102409-a28627f05e876b3d74ebe8ee21120acb-mobile.jpg (2021-1-13 03:58 PM, 14.62 KB) / 該附件被下載次數 3
https://www.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12002518



圖片附件: 20210112102334-9243acd0c57aea3cadcf5c3aee8d9d16-mobile.jpg (2021-1-13 03:58 PM, 65.34 KB) / 該附件被下載次數 3
https://www.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12002519


作者: singsingbaby    時間: 2021-1-13 04:09 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
又一堆老曱甴天使自由西,今次唔屈差佬拿?
作者: QingKing    時間: 2021-1-13 04:25 PM

曱甴公咁樣
作者: Edmund2018hk    時間: 2021-1-13 04:41 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
又此證明 男人有錢好重要 個樣衰啲都無所謂
作者: 125siuai    時間: 2021-1-13 04:50 PM

咁樣衰都食咁多女
作者: rayrayccw    時間: 2021-1-13 04:51 PM

有錢就即刻有女人埋身
作者: 小不快    時間: 2021-1-13 05:03 PM

職業渣男,食女如呼吸
作者: Chi@ll    時間: 2021-1-13 05:03 PM

樣唔得就用錢搭救
作者: Fatboy16    時間: 2021-1-13 05:04 PM

條仔好樣衰下喎
作者: ouph2003    時間: 2021-1-13 05:08 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
啲女人咪又係見個男人有錢就狗衝埋去!抵Q死
作者: yifeifei2    時間: 2021-1-13 05:10 PM

屌!啲格仔厚到一個點,你話條女係林志玲都得架啦
作者: DZDD    時間: 2021-1-13 05:13 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
呆娃男係雞蟲女係雞唔係無人知吓話
作者: 流西水股    時間: 2021-1-13 05:13 PM

性能力極強
作者: zxcvv    時間: 2021-1-13 05:27 PM

你情我願有乜問題?呃蝦條睇唔穿,自己冇責任?
作者: EternalTHAI    時間: 2021-1-13 05:38 PM

男人最緊要係有錢,權同地位,外型樣貌其實好其次,有前者三樣野你幾醜樣都會有女飛埋身。

前者才是真正的男人魅力所在。

[ 本帖最後由 EternalTHAI 於 2021-1-13 05:39 PM 編輯 ]
作者: esprithk    時間: 2021-1-13 05:45 PM

又是台灣。 女真好騙
作者: johnshepper    時間: 2021-1-13 05:47 PM

引用:
原帖由 125siuai 於 2021-1-13 04:50 PM 發表

咁樣衰都食咁多女
有米自然有女
作者: 渣男拋棄的天使    時間: 2021-1-13 05:48 PM

條咸濕uncle好樣衰
作者: melainelam    時間: 2021-1-13 05:51 PM

真係百貨應百客,條仔個樣敢都有敢多女士嗒糖
作者: burgeon    時間: 2021-1-13 05:51 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
以為好靚仔
作者: kenyu4190    時間: 2021-1-13 05:57 PM

引用:
原帖由 DZDD 於 2021-1-13 05:13 PM 發表


呆娃男係雞蟲女係雞唔係無人知吓話
最佳組合!
作者: 邪惡死神    時間: 2021-1-13 05:58 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 15:58 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
邊忽型仔?係唔係吸引在..高級工程師!
作者: 寶寶記貳    時間: 2021-1-13 05:59 PM

呆彎最美麗的風景
作者: 前往有盒子    時間: 2021-1-13 06:02 PM

引用:
原帖由 125siuai 於 2021-1-13 04:50 PM 發表

咁樣衰都食咁多女
D女都系垃圾级呢
作者: 前往有盒子    時間: 2021-1-13 06:03 PM

垃圾桶里面的風暴
作者: 樓上外圍的樓主    時間: 2021-1-13 06:03 PM

啲女自己送上門
就應該預咗有呢啲風險
唔好好保護自己怪得邊個?!
作者: 大大很大    時間: 2021-1-13 06:04 PM

引用:
原帖由 125siuai 於 2021-1-13 04:50 PM 發表

咁樣衰都食咁多女
人地高級工程師+滑雪教練
你有D咩?
作者: 真灰大樹    時間: 2021-1-13 06:08 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
個鼻果然夠大, 加藤鷹後繼有人囉
叔叔技術應該好好, 開班出書教宅男

可能係出路
作者: 肥妹呀見過    時間: 2021-1-13 06:12 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
佢好鳩有過人之處
作者: 世界真虛假    時間: 2021-1-13 06:13 PM

打左格都睇得d女好豬下
作者: tom167169    時間: 2021-1-13 06:16 PM

又一高層人魔。
作者: 860    時間: 2021-1-13 06:16 PM

遮住D女個樣把撚咩
作者: 平常的人    時間: 2021-1-13 06:20 PM

只可以話呢個男人好叻❗
作者: 夜來了樹根    時間: 2021-1-13 06:28 PM

天意弄人!噤樣衰偏偏噤多女
作者: 初出熱身    時間: 2021-1-13 06:28 PM

其貌不揚,食女無數,勁吖
作者: free33sky    時間: 2021-1-13 06:31 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
高手在淫間
作者: 喜歡貓的人    時間: 2021-1-13 06:35 PM

男女都樣衰🤮
作者: plumbervtc    時間: 2021-1-13 06:42 PM

engineer 過佰萬年薪
作者: degussa    時間: 2021-1-13 06:51 PM

嘩,又老又醜又不大隻又冇型,咁都可以騙到女。啲女實在太空虛
作者: 必佬    時間: 2021-1-13 07:01 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
羨慕妒忌恨啊!以前除咗去滾外我只食過三條女,包括我老婆
作者: fto94    時間: 2021-1-13 07:07 PM

有心呃嘅實呃到架!
咁嚟呃鮑食冇意思格!
病態呃鮑症侯群仲過叫鲍食 😒
作者: 發財0077    時間: 2021-1-13 07:17 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rosemary1216    時間: 2021-1-13 07:18 PM

此人可能具有相當高超嘅性技巧
作者: kwma    時間: 2021-1-13 07:22 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
咩受害.你情我願冇快樂過咩
作者: 天靖    時間: 2021-1-13 07:25 PM

微C细眼,刁西唔偷懒
作者: chung512    時間: 2021-1-13 07:25 PM

渣男廢佬
作者: 葱油餅    時間: 2021-1-13 07:33 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tacticsolve    時間: 2021-1-13 07:43 PM

香港代表林淳軒
不同女伴兩間酒店 連日夜敍盡享齊人福

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180310/bkn-20180310000618000-0310_00822_001.html








香港眾志前常委林淳軒雖然官司纏身,卻被東網踢爆爭取時間周旋於多名女友之間。
作者: 短棍    時間: 2021-1-13 07:59 PM

d平鶢自己鍾埋去,得唔到人就炸型
作者: 大食死肥佬    時間: 2021-1-13 08:06 PM

引用:
原帖由 singsingbaby 於 2021-1-13 04:09 PM 發表


又一堆老曱甴天使自由西,今次唔屈差佬拿?
睇吓花生嘢都只諗政治,放鬆D啦,師兄
作者: badhotdog    時間: 2021-1-13 08:09 PM

 條仔好樣衰下
作者: 嫖、賭、飲、吹    時間: 2021-1-13 08:17 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
點樣分配時間呢?
一日見三個,一星期都見唔曬26個?
作者: 車站紅色的水樽    時間: 2021-1-13 08:22 PM

條野粗 又有米 又很奶
作者: 車站紅色的水樽    時間: 2021-1-13 08:24 PM

叻過陳冠西
作者: 一個中國人!    時間: 2021-1-13 08:38 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
咁嘅樣都食到咁多傻女
作者: 天天奇馬    時間: 2021-1-13 09:04 PM

呆灣特產,所以咁多手足仆到去,坐舢舨都要去
作者: melvyn215    時間: 2021-1-13 09:47 PM

26女,只能羡慕妒忌恨
作者: Chris.yukman    時間: 2021-1-13 09:58 PM

咁嘅樣都可以食咁多女,世界充滿希望
作者: gucciolv    時間: 2021-1-13 10:16 PM

偶像,人生贏家
作者: 香港股市向下炒    時間: 2021-1-13 10:19 PM

下次小心
作者: discuss-5    時間: 2021-1-13 10:22 PM

人地有本事
作者: 熊本肥熊    時間: 2021-1-13 10:23 PM

咁犀利
作者: taobaoking    時間: 2021-1-13 10:32 PM

哇 靚仔到呢
作者: LMFLMF1006    時間: 2021-1-13 11:04 PM

好樣衰啊 甘都食得落呀 又一條狗公呃蝦條
作者: 鹿潮    時間: 2021-1-13 11:15 PM

咁開心?
作者: bonod    時間: 2021-1-13 11:27 PM

寶島楚留香, 留情不留種
作者: 垃圾草油    時間: 2021-1-13 11:31 PM

仲以為有幾靚仔,點知係一個樣衰大叔
作者: 素食小魔女    時間: 2021-1-13 11:34 PM

樣衰到爆...
D 女盲定貪錢????
作者: 你老闆    時間: 2021-1-13 11:47 PM

咁既9樣....我真係要檢討一下
作者: bonod    時間: 2021-1-13 11:48 PM

日日有食神
作者: 莫小問    時間: 2021-1-13 11:49 PM

打哂格仔。。。
作者: 我要真發達復活    時間: 2021-1-13 11:49 PM

咁靚仔, 好難唔溝死女. 
作者: Iamshameless    時間: 2021-1-13 11:52 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
呢d新聞好PK,d女雖打咗格仔,但熟人其實要認出唔難.
作者: Hata007    時間: 2021-1-13 11:57 PM

微絲細眼小西唔偷懶
作者: 一神龍一    時間: 2021-1-14 12:41 AM

咁既樣都食到咁多女
作者: 61361818    時間: 2021-1-14 12:45 AM

個樣衰啲都無所謂
作者: mimi_cc    時間: 2021-1-14 12:52 AM

個男人好有錢架
咁既樣都食到咁多女
唔係掛😅😅😅
作者: suffocation    時間: 2021-1-14 01:01 AM

港男的偶像!
作者: mrredred    時間: 2021-1-14 01:07 AM

引用:
原帖由 EternalTHAI 於 2021-1-13 05:38 PM 發表

男人最緊要係有錢,權同地位,外型樣貌其實好其次,有前者三樣野你幾醜樣都會有女飛埋身。

前者才是真正的男人魅力所在。
要真正魅力梗糸外型樣貌加氣質兼有錢有權同地位啦哈哈哈,大多數人做唔到啫哈哈哈,唔代表唔存在咯哈哈哈哈,秒殺其貌不揚IT男大富豪之類哈哈哈哈哈。
作者: mrredred    時間: 2021-1-14 01:08 AM

引用:
原帖由 mimi_cc 於 2021-1-14 12:52 AM 發表

個男人好有錢架
咁既樣都食到咁多女
唔係掛😅😅😅
芯片工程師不是高通老闆大股東之類喔哈
作者: CHINACLUB    時間: 2021-1-14 01:14 AM

哈哈哈哈
作者: bestwin61    時間: 2021-1-14 01:17 AM

人做人
作者: 中午地獄膠樽    時間: 2021-1-14 01:19 AM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
26女 係咪都有眼疾,咁嘅樣都接受到,定啲女餓得滯
作者: 沒自信的人    時間: 2021-1-14 02:24 AM

食女唔緊要,唔好呃啲女感情
作者: 廣東南蠻子    時間: 2021-1-14 02:50 AM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
最尾張相條仔笑到有啲似智障,啲姐姐當做善事?
作者: wincan459    時間: 2021-1-14 04:54 AM

丑男啊,不是帅哥啊
还有天理吗?
作者: chungalex78    時間: 2021-1-14 04:56 AM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
賴小民有100個情婦我覺得以他身份都不算太過份,但我想一個工程師都有26個情婦又不算太靚仔咁就他的溝女技巧應該很高了😑
作者: longlong7    時間: 2021-1-14 06:42 AM

可能因為吾靚仔 d女以為佢無女埋身 就中計
作者: 飛天盒仔    時間: 2021-1-14 07:05 AM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
台灣最美風景就是淫
作者: 星升升    時間: 2021-1-14 07:17 AM

咁既尊容都食到23條女,台灣妹有無咁閪痕呀
作者: 消失的香蕉    時間: 2021-1-14 07:24 AM

條友好嘢
作者: disclaimer18    時間: 2021-1-14 07:44 AM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
又唔話何紅身係渣男?



❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓🤣❓❓
作者: kingprawn    時間: 2021-1-14 07:48 AM

人生勝利組
作者: palmaxpc    時間: 2021-1-14 08:13 AM

引用:
原帖由 singsingbaby 於 2021-1-13 04:09 PM 發表


又一堆老曱甴天使自由西,今次唔屈差佬拿?
政治癡線佬個腦已經死左嫁喇,得返個殼,所以連文章都唔識看,台灣新聞當香港
作者: wannersam    時間: 2021-1-14 08:48 AM

咁樣衰都食咁多女 
作者: alexlcw2003    時間: 2021-1-14 11:02 AM

引用:
原帖由 yifeifei2 於 2021-1-13 05:10 PM 發表

屌!啲格仔厚到一個點,你話條女係林志玲都得架啦
呢D野梗係睇下D女乜樣啦,貼條佬個樣出黎趕客咩!
作者: I-HAVE    時間: 2021-1-14 11:09 AM

美商高通公司擔任高級工程師........
呢個身份足已可以大把女食啦......

作者: 高達強勁的美人    時間: 2021-1-14 12:29 PM

個女警官好似幾正
作者: 高高陳高高    時間: 2021-1-14 12:32 PM

好煩
又係呆灣亂文
作者: jelly1980    時間: 2021-1-14 12:43 PM

引用:
原帖由 永治 於 2021-1-13 03:58 PM 發表

有冇咁誇張,又26女,又已結婚,仲逼墮胎兼有性病,精彩過電視劇

鏡週刊報道:
在美商高通公司擔任高級工程師的男子陳翰洋,遭台、美多名女子指控隱瞞已婚身分、四處騙砲,身兼滑雪教練的他,還把滑雪團當成後宮,與近10名女團員大搞婚外情,甚至逼人墮胎,包括台灣刑事局女警官、美國蘋果公司女工程師都受害。

K小姐起初根本無法置信,還懷疑是G小姐想破壞她與陳翰洋的感情,因為她深 ...
個男人又樣衰又冇身型
點解仲有女人黐埋佢度嘅




Copyright © 2003-2021 香港討論區