• 瀏覽: 7,501
  • 回覆: 28
[隱藏]
今夏一直有關於C.朗拿度(Cristiano Ronaldo)想要離開祖雲達斯的消息,艾歷尼(Massimiliano Allegri)回歸祖記,即便C.朗拿度留隊,也不會是艾歷尼的戰術核心。不過C.朗拿度即便想走也很困難,目前幾乎沒有球隊願意接手C.朗拿度的大合約。

著名記者羅馬諾的消息稱,據他的瞭解,C.朗拿度新賽季會繼續留在祖雲達斯,目前沒有任何球隊對C.朗拿度提出報價,C.朗拿度想走也找不到下家。

早前祖記大佬尼維特(Pavel Nedved)接受採訪時也表示:「沒有人告訴我C.朗拿度想離開,我預計他會和我們在一起,我們會等待他休假回來後聊一聊。」(雷利)

https://soccer.sina.com.hk/news/1/20210720/13326928/

歐國杯神射手都無人報價?? 祖記真係喊出黎....



熱賣及精選
引用:
原帖由 messissem 於 2021-7-20 01:13 PM 發表

祖記止唔到蝕,放唔走
真係好慘, 同巴塞送唔走安迪堤一樣...



引用:
原帖由 iamwsh 於 2021-7-20 01:17 PM 發表

留佢係度放場邊, 話唔定歐聯都有得落袋
阿朗無得刷數據又唔開心架者.....



引用:
原帖由 一休門生 於 2021-7-20 12:32 PM 發表

祖記咁勁刀比佢搞到咁 冇球隊要係正常😑
我睇咁多年波都好少見呢個情況, 買個球員返黎佢數據好靚但球隊成績卻愈來愈差....



[隱藏]
引用:
原帖由 Cloud6.0 於 2021-7-20 02:10 PM 發表

祖記好慘呀
倒錢落鹹水海



引用:
原帖由 Watergor 於 2021-7-20 03:03 PM 發表

36了,又無貨賣
入球能力底又無助攻
美其名挑戰各大聯賽,根本就敗走
你估C朗唔想留在皇馬這個富豪球會咩!係勁有貨留咗啦
根本被皇馬踢走, 因為皇馬最憎人扮功臣獅子開大口, 阿朗以為佩老好中意佢, 其實人地當佢白痴.....



引用:
原帖由 iamwsh 於 2021-7-20 03:19 PM 發表


最驚啊朗年紀大,俾魚腩鯁親. 又要前四保衛戰
隊友問題, 餵唔到波俾佢....



引用:
原帖由 joeyeung90 於 2021-7-20 03:33 PM 發表

2大球王同一命運
CHING有無睇新聞?? 巴塞用盡方法想同美斯續約窩....



引用:
原帖由 iamwsh 於 2021-7-20 03:23 PM 發表


點會呢. 只要有12碼俾佢刷數據. 佢話之你球隊點成績. 佢唔知幾開心
一場入2個12碼, 小朋友都開心到癲, 即刻講句12碼最難射....



[隱藏]
引用:
原帖由 joeyeung90 於 2021-7-20 05:10 PM 發表


減薪5成叫用盡方法??

呢2件偽球王
如早十年出世頂盡一線球星
只是好彩現今球壇人材缺乏
巴塞要符合西甲薪資要求, 除美斯減薪外仲為左佢係咁清球員, 但阿朗係祖記想清都清唔走.....



引用:
原帖由 iamwsh 於 2021-7-20 04:33 PM 發表


聽講最新比法係要比36歲數據
係, 所以美斯永遠都輸, 因為永遠細阿朗兩年.....



引用:
原帖由 ericwon666 於 2021-7-20 05:39 PM 發表


奇怪.乜美C有球隊報價咩.情況同C朗一樣.點解只係話C朗呢.雙標的最好例子.
美斯有無球隊報價我就唔知, 但巴黎就公開講過話想請美斯加盟, 不過巴黎好似無SHOW過阿朗窩.....

巴黎接觸美斯父親:續唔到約就過嚟!
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/sport/20210708/bkn-20210708220209141-0708_00882_001.html

真係唔知邊個雙標....



引用:
原帖由 ericwon666 於 2021-7-20 06:28 PM 發表


哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈..............原來想就當報左價.明白了.呢個回應想笑死我.有報就有報.如果真係想佢黎就真係報價啦.以巴黎財力.報1-2億.應該唔係問題.點解又無報呢.怪唔之得要為C朗開POST啦.因為無球隧開聲想佢黎.ericlkyuen 神回覆.美C有無球隊報價你會唔知???如果有你直情開P ...
美斯今年已成自由身,咁點解要報價?巴黎肯出高人工請佢咪夠羅。你嘅回應仲好笑,明明講緊阿朗,你入嚟走去講自由身嘅美斯,狗唔啦肺



引用:
原帖由 場上靠隊友 於 2021-7-20 06:40 PM 發表


冇雙標喎,呢個帖係講自稱best of history嗰位嘛,講美斯離題㗎,你想講美斯咪自己開帖囉。
美斯羅美洲盃真係害死好多小朋友

阿朗羅雙料神射都無人想要,慘

[ 本帖最後由 ericlkyuen 於 2021-7-20 06:49 PM 編輯 ]



[隱藏]
引用:
原帖由 smalleagle 於 2021-7-20 06:33 PM 發表

偶像冇隊要,自稱史一啲粉絲點睇呢?哈哈。
你樓上有一個啦,咪拉美斯落水等自己好過啲羅



提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]