• 瀏覽: 3,213
  • 回覆: 39
  • 追帖: 1
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
熱賣及精選
如果西班牙球員有店到個波就100%冇越位,呢D係球例。歐冠基奧特入馬體會球倒掛都係咁判。

[ 本帖最後由 kenken747 於 2021-10-12 10:45 PM 編輯 ]



提示: 違規內容已被屏蔽
引用:
原帖由 kenken747 於 2021-10-12 10:37 PM 發表

如果西班牙球員有店到個波就100%越位,呢D係球例。歐冠基奧特入馬體會球倒掛都係咁判。
你係咪掉轉咗泥講 依家就係西班牙球員剷到先唔判越位喎



[隱藏]
引用:
原帖由 波夢傳奇 於 2021-10-12 10:42 PM 發表


你係咪掉轉咗泥講 依家就係西班牙球員剷到先唔判越位喎
謝,已改。



引用:
原帖由 kenken747 於 2021-10-12 10:37 PM 發表

如果西班牙球員有店到個波就100%冇越位,呢D係球例。歐冠基奧特入馬體會球倒掛都係咁判。
不過就算西班牙球員有店到個波都唔係100%冇越位 以下係一個例子被判越位

https://youtu.be/q-47GJLWzKc



引用:
原帖由 清晨純情的賤嘴 於 2021-10-11 06:02 PM 發表


以後所有射門,只要龍門擋出黎,攻方補射入網,一定唔會有越位。
喺咁就好,會多好多入球
無錯,其實情境差不多。如果龍門擋出嚟,未見過唔吹越位,但其實更加改變了波嘅方向。法國呢球唔吹,唔該出嚟釋例,以後門前執雞唔計越位



引用:
原帖由 BigBucket 於 2021-10-12 11:55 PM 發表


無錯,其實情境差不多。如果龍門擋出嚟,未見過唔吹越位,但其實更加改變了波嘅方向。法國呢球唔吹,唔該出嚟釋例,以後門前執雞唔計越位
國際足球協會理事會制定的規則規定,“處於越位位置的隊員,接得對方隊員有意識觸及的球(任何對方隊員有意識地救球除外),不能認為是獲得利益



引用:
原帖由 BigBucket 於 2021-10-12 11:55 PM 發表


無錯,其實情境差不多。如果龍門擋出嚟,未見過唔吹越位,但其實更加改變了波嘅方向。法國呢球唔吹,唔該出嚟釋例,以後門前執雞唔計越位
守龍門的動唔計



[隱藏]
引用:
原帖由 清晨純情的賤嘴 於 2021-10-11 06:02 PM 發表


以後所有射門,只要龍門擋出黎,攻方補射入網,一定唔會有越位。
喺咁就好,會多好多入球
國際足球協會理事會制定的規則規定,“處於越位位置的隊員,接得對方隊員有意識觸及的球(任何對方隊員有意識地救球除外),不能認為是獲得利益



提示:支持鍵盤翻頁左 右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]