• 瀏覽: 8,169
  • 回覆: 70
  • 分享: 3
引用:
原帖由 huhuing 於 2022-8-6 13:20 發表

我以為你恰人
我要做恰人嗰個,
就唔喺度教人點恰人啦。
最好淨係我一個識得恰人,
全世界俾我一個恰哂。



引用:
原帖由 purplerain70 於 2022-8-6 19:00 發表

我要做恰人嗰個,
就唔喺度教人點恰人啦。
最好淨係我一個識得恰人,
全世界俾我一個恰哂。
咁惡呀哈哈



引用:
原帖由 炭屎郎 於 2022-8-6 14:07 發表

唔好為拗而拗,唔通以前寫信依家話你send email係錯咩。

叫得做錯梗係有爆鑊,我早幾年真係當新人仔仔女女咁教,但原來佢地唔受教,依家升左lv又鳩佢地爆鑊算!
「叫得做錯梗係有爆鑊」
係你自己嘅定義咋。
有啲人要借題發揮揾嘢鬧,
唔通仲慢慢等隻鑊?
個powerpoint其中一段
用咗13.5 font size而唔係14,
因為太多字。個bar chart隻色唔襯,
咁會唔會死人?要大鬧,一樣可以鬧。



引用:
原帖由 purplerain70 於 2022-8-6 19:08 發表

「叫得做錯梗係有爆鑊」
係你自己嘅定義咋。
有啲人要借題發揮揾嘢鬧,
唔通仲慢慢等隻鑊?
個powerpoint其中一段
用咗13.5 font size而唔係14,
因為太多字。個bar chart隻色唔襯,
咁會唔會死人?要大鬧,一樣可以鬧。
你呢個例子叫做甩甩漏漏,唔算錯,但睇得出個人做野唔細心,難成大器



[隱藏]
想不到大家有如此激烈ge討論………而家,我都係old seafood啦!


出黎做野,求財唔係求氣。唔會蝦人,但都唔會俾人蝦到。
係,有時d鍋係人禍……
係,有時d後生唔聽話,唔生性……
但請不要忘記,大家都係想做好件事。
分享一個故事:


我做gym,間gym room有個燈熄左。
老細叫伙記去試下盞燈係鬆左,定係本身壞左。
個伙記用毛巾包住盞燈黎扭,發覺太熱……
就去整濕條毛巾去扭,諗住無咁熱……


結果「爆」燈,全場熄燈,停冷氣……
個伙記係年輕人,呆左……
我第一個反應係「邊有咁死蠢嫁!」……係心裡面。


個老細第一件事係問個伙記…………「你有無事?有無電襯,有無介親?」
(老細同夥記都係男)
個伙記回個神,搖頭,答無。


老細:「你用濕毛巾去攪電器,會漏電嫁。快d去電錶房推番d掣,d客等緊呀!」
個伙記就急急腳去做野,好快就著翻晒d野。


d客鬧個伙記,個老細即答:「對唔住,對唔住。」
等個伙記走開左,老細就補多句:「後生嘛,我地都試過後生……等佢慢慢學啦!」


唔知個伙記聽唔聽到呢!
我自問做唔到老細ge胸襟。



引用:
原帖由 炭屎郎 於 2022-8-6 19:17 發表

你呢個例子叫做甩甩漏漏,唔算錯,但睇得出個人做野唔細心,難成大器
咁我亦睇得出你有幾咁主觀、
有幾咁唔聽人講嘢。
唔洗而家啲後生,連我都冇你咁好氣。


所謂甩甩漏漏係你一廂情願嘅諗法。
Font size用13.5唔用14,
係因為字太多,用太大字體就出哂界。
你覺得專登用13.5為咗唔出界甩漏啲,
定由得佢出哂界甩漏啲?
出咗界,係咪又俾你鬧難成大器?
隻色,你話唔襯我話襯。
唔係你係老鬼就啱哂的。



引用:
原帖由 炭屎郎 於 2022-8-6 19:17 發表

你呢個例子叫做甩甩漏漏,唔算錯,但睇得出個人做野唔細心,難成大器
用power point做例子,係咪想表達本來微不足道既小事,都會被有心人針對?



引用:
原帖由 炭屎郎 於 2022-8-6 14:07 發表

唔好為拗而拗,唔通以前寫信依家話你send email係錯咩。

叫得做錯梗係有爆鑊,我早幾年真係當新人仔仔女女咁教,但原來佢地唔受教,依家升左lv又鳩佢地爆鑊算!
大把皇親國戚為拗而拗,為攞威攞彩搞小圈子針你,
用whatsapp同同事講工作一定錯,一定你主動打電話講.要某人主動打電話問你流程,又一定你錯.
聽唔明啊?證明你世界單純得緊要囉.



引用:
原帖由 purplerain70 於 2022-8-6 18:57 發表

其實好多職場欺凌係上級恰下級、
長輩恰晚輩,總之就係大蝦細,
人哋有權,受害者根本冇得出聲,
旁觀者又唔敢幫手。
唔好諗住向HR投訴。
唔好成日當咗HR係學校風紀、
或者訓導主任。
職場唔係學校,權力大過公義。
除非加害者出手打人,就報得警添啦。
精神虐待又冇樣睇,邊個時運低唯有硬食。


仲有好多外國文獻指出,
好多職場欺凌受害者,
竟然唔係特別樣衰零捨蠢鈍之輩, ...
講得好聽叫長輩,實情當佢係小丑,尤其嬲到跳制失禮果時,
根本閒時無人想理佢.
我舊公司果條仆街都登六啦,吊佢老鼠一把年齡,食屎大咁款,靠親戚.
人情世故佢老鼠,面係人地比,笑料一個.
老坑有火啊吊你老鼠

開槍意圖辣低同事



[隱藏]
引用:
原帖由 前面契帝 於 2022-8-6 22:28 發表

大把皇親國戚為拗而拗,為攞威攞彩搞小圈子針你,
用whatsapp同同事講工作一定錯,一定你主動打電話講.要某人主動打電話問你流程,又一定你錯.
聽唔明啊?證明你世界單純得緊要囉.
可能我做親都係大機構,3000人以上上市公司,所以真係未遇過皇親國戚。



引用:
原帖由 purplerain70 於 2022-8-6 18:57 發表

其實好多職場欺凌係上級恰下級、
長輩恰晚輩,總之就係大蝦細,
人哋有權,受害者根本冇得出聲,
旁觀者又唔敢幫手。
唔好諗住向HR投訴。
唔好成日當咗HR係學校風紀、
或者訓導主任。
職場唔係學校,權力大過公義。
除非加害者出手打人,就報得警添啦。
精神虐待又冇樣睇,邊個時運低唯有硬食。


仲有好多外國文獻指出,
好多職場欺凌受害者,
竟然唔係特別樣衰零捨蠢鈍之輩, ...
好多所謂欺凌者都係身有屎。
無野既,你蝦我,我唔出聲俾你任玩。然後將你既衰野影低錄低留哂證據,然後send哂俾你老頂囉。睇下邊個衰?
到時你走得快過我啦。學人玩欺凌?



引用:
原帖由 huhuing 於 2022-8-6 10:55 發表

咁虐待
初初畢業出嚟做嘢, 部門全部都係男人男仔, 冇女人, 我哋一唔小心做錯嘢, 做漏嘢, 或者有時遲到, 老闆就乘機虐待我哋, 膠紙座打賓周係其一, 通常用木尺打手板(係張木凳拆出來的), 我哋要打領呔的, 經常被他扯着領呔來鬧, 而家諗返都勁變態



引用:
原帖由 marco.jai 於 2022-8-6 23:07 發表

初初畢業出嚟做嘢, 部門全部都係男人男仔, 冇女人, 我哋一唔小心做錯嘢, 做漏嘢, 或者有時遲到, 老闆就乘機虐待我哋, 膠紙座打賓周係其一, 通常用木尺打手板(係張木凳拆出來的), 我哋要打領呔的, 經常被他扯着領呔來鬧, 而家諗返都勁變態
係咪發生喺香港?



引用:
原帖由 huhuing 於 2022-8-6 23:10 發表

係咪發生喺香港?
係呀, 真係講都冇人信, 但我哋個個就好似習慣咗咁, 同埋都唔想轉工, 因為公司冇女人, 覺得返工開心同簡單好多



[隱藏]
引用:
原帖由 marco.jai 於 2022-8-6 23:14 發表

係呀, 真係講都冇人信, 但我哋個個就好似習慣咗咁, 同埋都唔想轉工, 因為公司冇女人, 覺得返工開心同簡單好多
花生喺幾年嘅事?



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]